مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی کامل و جاودان برای حیات طیبه انسان هاست اما ولایت پذیری ایشان می تواند برای نسل کنونی اسوه باشد.
کد خبر: ۷۰۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 23 January 2019

 

 

 ÙˆÙ„ایت پذیری حضرت فاطمه(س) الگوی نسل کنونی قرار گیرد

 

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز چهارشنبه در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که توسط هیئت عشاق المهدی (عج) استان قزوین برگزار شد گفت: ما می توانیم سیره و منش حضرت زهرا (س) درس های زیادی بگیریم و آن را در زندگی بکار بندیم.

این مسئول عنوان کرد: اگر چه حضرت فاطمه (س) در تمامی ابعاد، الگویی جاودان برای حیات طیبه انسان هاست اما ولایت پذیری ایشان می تواند برای امروز و فردای همه پیروان مکتب اسلام درس های بزرگی داشته باشد.

وی تصریح کرد: دفاعیات و مبارزات حضرت زهرا (س) از آن جهت مهم و سرنوشت ساز است که الگویی برای مبارزه وجود نداشت و ایشان خود طراح مبارزه با تحریف و ترسیم کننده نقشه دفاع از ولایت شد و چون سیاستمداری قهرمان در صحنه، ظاهر شد توانست حماسه خلق کند.

فاطمی نسب اظهار کرد: در تمامی دورانها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده و حضرت زهرا (س) به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت، آغازگر دفاع از حریم ولایت است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اشاره کرد: در عصر حاضر تجلی ولایت در وجود مقام معظم رهبری نهفته است، عنوان کرد: هیئتی که خروجی آن مبارزه با صهیونیست، استکبار و طاغوت نباشد را نمی توان به عنوان یک هیئت اثر گذار معرفی کرد و مسئولان هیئتها باید در زمینه تحقق این مهم فعالیت های لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: دشمنان از گذشته به دنبال انحراف هیئت های مذهبی بودند و در سال های اخیر متاسفانه شاهد ظهور و بروز فرقه شیرازی هستیم که با سوء استفاده از عواطف و احساسات جوانان به دنبال اجرای برخی از اهداف شوم خود هستند که این مهم باید با هوشیاری مسئولان و اعضای هیئات مذهبی خنثی شود.

این مسئول گفت: با صدای بلند و رسا اعلام می کنیم فقط در زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر آن پرچم حسینی را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار